به راستی در این وانفسای جنگ منطقه ای که تماما برای مهار ایران اسلامی طرح ریزی شده و این واقعیت را حتی مردم عوام هم می دانند, چرا سیاستمداران کشورمان تن به این توافق ذلت بار داده اند؟؟!!
آیا پیوستن ایران به FATF منجر به وابستگی ایران به استکبار نخواهد شد؟
آیا تعهدات این قرارداد منجر به نفوذ داعش و گروههای تروریستی به داخل کشور نخواهد شد؟؟
آیا دولت یازدهم در این مدت باقیمانده از عمرش, قرار گذاشته است که به هر شکلی شده کارهای خاص با نتایج ضد استقلالی برای کشور انجام دهد؟
مردم طبق شعار و امر ولی فقیه, در همدلی با دولت بسیار خوب عمل کرده اند ولی این امر تا زمانی دوام خواهد داشت که پای استقلال و تمامیت ارضی کشور و حفظ ارزشهای انقلاب در میان نباشد!
امیدواریم مسولین دولت تدبیر و امید نسبت به تجدید نظر در پیوستن به این توافق ضد انقلابی, اقدام نماید.
/رضا جامی ثبت نام یک مدیر فعال و خلاق کلاله ای در گینس!...
ما را در سایت ثبت نام یک مدیر فعال و خلاق کلاله ای در گینس! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 9:16