به نام خداوند راستی و درستی
چقدر تلخ است که کسی سکاندار کشورمان می شود که همه می دانیم هم دروغگوست و هم تهمت زن و هم خیانتکاری به تمام قد.
حسن روحانی که معلوم نیست چه کرد با فرزندش که چنان مرگی را برای خود رقم زد، امروز سکان کشور را با رشوه ، تهدید و وعده و دروغ و تهمت و تهییج جوانان برای هیجانهای زودگذر، به دست گرفته است.
حسن روحانی، و دولت دوازدهم باید پاسخ گوی خونهای ریخته شده هزاران جوانی که خون پاکشان را برای آبیاری نهال جمهوری اسلامی فدا کردند، باشد.
خطاب نویسنده به هواداران پاک و بی آلایش کاندیداها نیست.
خطاب نویسنده به کسانی است که می دانند چه هستند و که هستند و به کجا وصلند و به کجا می خواهند بروند.
خطاب نویسنده به امثال روحانی و افراد مرتبط به اوست که طبقه جوان کشور را به باد افکار ماکیاولی خود گرفتند و کشور را به ورطه آنچه خود می خواهند می خواهند بکشانند.
امروز به این فرد و همفکرانش می گویم ، بنده که خود عضوی از خانواده ایرانی مسلمانم، می گویم: ای آقای روحانی، بدان و آگاه باش که فرمان خدا انجام خواهد شد و توطئه ای که به راه انداختی، حتما حتما، اول دامن تو را خواهد گرفت و بعد از آن دامن همفکران گمراهت را.
اما در آخرت آه و نفرین خانواده هایی که تو آنها را فریب دادی، چنان کند سرانجامت را که هر روز که نه هر دم از روز قیامت فریادت به فریادت نرسد.
شنیدم که در شهر مشهد خطاب به جوانان گفته ای که : «ما می خواهیم در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم.»
آقای به اصطلاح رئیس جمهور: شما خودتان را راستگو و صادق می انگارید؟
به دولتت گفتی: که هرکاری کنید اگر اشتباه بود به گردن دولت قبل می اندازیم و اگر درست بود با افتخار از ثمرات تدبیر می نامیم.
گفتی که تمام تحریمها از کشور می رود ؟!!! گفتی که تمام مشکلات کشور در 100 روز حل می شود و مشکلات اقتصادی هم حل می شود؟؟؟!!!!
گفتی که کشور را طوری اداره می کنی که مدرم دیگر به یارانه نیاز نداشته باشند و ...
حالا بگو اینها دروغ نبود؟؟؟ اینها فریب مردم نبود؟؟؟
گفتی که دولت قبل رای را با توزیع سیب زمینی به دست آورده ولی شما چرا در آستانه انتخابات سبد کالای چند باره دادید؟؟؟ چرا یارانه بهزیستی و کمیته امدادی ها را چند برابر کردید (ای کاش همیشه به ای قشر توجه می کردید) چرا مردم را فریب دادید ؟؟
چرا قانون جمهوری اسلامی را زیر پا گذاشتید؟؟ چرا به کاردارانتان در سفارتها گفتید که به همه بگویند در سفارت دیگر قانون حجاب الزامی نیست؟؟
و ...
نمی گذرم از تو و امثال تو.
عضوی از خانواده ایرانی مسلمان
ثبت نام یک مدیر فعال و خلاق کلاله ای در گینس!...
ما را در سایت ثبت نام یک مدیر فعال و خلاق کلاله ای در گینس! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 9:16