دو سند از یک تفاهم نامه در خصوص میله گردهای مفقود شده راهداری کلاله به دست آمد.
به گزارش راه اترک، روز 29 بهمن ماه امسال، خبر برگشت حدود 4 تن میله گرد 32 از یک آهن فروشی همه مردم را به تعجب وا داشت.
حال این که این میله گردها چگونه سر از شهرستان آزادشهر(حدود 60 کیلومتر دورتر از کلاله) درآورده مشخص نیست!
برخی مدعی هستند که مقدار این میله گردها بسیار بالاتر از این 4 تن است و بالای 20 تن می باشد.
حالا بعد از حدود 34 روز از پیدا شدن این میله گردها، هنوز اسرار این میله گردها کشف نشده است.
رئیس جدید اداره راهداری کلاله در این خصوص اظهار بی اطلاعی می کند و مدعی است که هیچ سندی در اداره راهداری در خصوص واگذاری میله گردها به فرد یا افراد وجود ندارد.
ابراهیمی، فرماندار فعلی کلاله هم مدعی است که در این خصوص اطلاعی ندارد و علی رغم رویه معمول که باید اسناد توافق نامه های ادارات در فرمانداری هم باشد، سندی در این خصوص در فرمانداری کلاله موجود نمی باشد.
تنها سندی که در این خصوص نهم به شکل رونوشت موجود است دارای دو توافق نامه مجعول است که باید فرماندار قبلی کلاله و مدیر کل راهداری استان در خصوص آن پاسخ دهند.
تصاویر زیر مربوط به این تفاهم نامه است.
در تصویر اول که به امضاء مدیرکل راهداری ، فرماندار شهرستان و رئیس شورای خیرین شهرستان رسیده ، مواردی به عنوان تعهدات دو طرف (راهداری و مجمع خیرین ) به عنوان مفاد تفاهم نامه مشاهده می شود که دمتر علی اصغر بیانی(فرماندار وقت کلاله) در گفتگو با راه اترک ، به همین مفاد اشاره می کند و در خصوص تصویر دوم که آنهم در همان تاریخ نوشته شده، اظهار بی اطلاعی می کند!
حال مشخص نیست که بر چه اساسی آنهم در یک روز دو تفاهم نامه تهیه می شود ولی در یکی امضاء ظرفهای اصلی وجود دارد ولی در دومی نه امضاء فرماندار وقت است و نه امضاء مدیرکل راهداری؟
اگر به این اشاره شود که تعهد دومی که به شکل الحاقی به این تفاهم نامه اضافه شده، یک تفاهم نامه شهرستانی است، اولا : آیا این امر یک رویه قانونی است؟ و ثانیا : را فرماندار وقت از آن بی اطلاع بوده است ؟ و سوم اینکه چرا تاریخ این دو تفاهم نامه در یک روز ثبت شده است؟
در تفاهم نامه اول، وظایف راهداری: تامین بخشی از دستگاههای راهسازی، نظارت بر اجرا و معرفی خیرین به استانداری برای دریافت معدن و پیگیری و اجرای آسفالت درج شده است.
در تفاهم نامه دوم ، وظایف راهداری در اولین بند به تحویل 11 بندیل میله گرد موجود در اداره اهداری تاکید شده است!؟ همچنین بقیه وظایف راهدای ، تحویل 14 عدد باکس بتنی، همکاری لجستیک به مجمع توسط راهداری و در انتها نیز تاکید شده که تفاهم نامه می تواند در ادامه کار، بندهای دیگری به آن اضافه شود.
این تفاهم نامه دوم به امضاء یک کارشناس از اداره کل راهداری، نصرت برزگر از مجمع خیرین و مهندس دبوری، رئیس اداره راهداری قبلی شهرستان کلاله رسیده است.
حال باید هم اداره کل راهداری استان و هم مجمع خیرین شهرستان در این خصوص پاسخ گوی افکار عمومی باشند تا رفع شبهه از این موضوع شود.
سایت راه اترک منتظر پاسخ اداره کل راهداری و هم مجمع خیرین شهرستان کلاله در این خصوص می ماند.
انتهای پیام/رضا جامی
ثبت نام یک مدیر فعال و خلاق کلاله ای در گینس!...
ما را در سایت ثبت نام یک مدیر فعال و خلاق کلاله ای در گینس! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 23:53